Історія успіху молодої компанії із Києва – Svand`y 🦘

У Києві та Київській області набуває стрімкої популярності харчова продукція фірми Svand’y. Вона продається у мережі «Сільпо», мережі кав’ярень «Brown Cup», інтернет-магазині «Рrom.ua», гіпермаркеті «ГРОШ» у Вінниці, мережі «Космос» в Одесі, та в багатьох інших торговельних закладах.

У чому ж полягає такий успіх молодої компанії з Києва? Перш за все, продукція Svand’y відповідає потребам сучасної людини. Нині більшість людей стежить за своїм способом життя, тому багато з них відмовилося від споживання цукру, висококалорійної їжі, продуктів зі шкідливими домішками тощо, але й бажають насолоджуватися смачною їжею. Серед них є багато веганів. Низькокалорійні вегетаріанські десерти Svand’y відповідають цим запитам. Крім них, виробляють ще піцу, хлібобулочні вироби, яблучні чіпси тощо.

Зрозуміло, що вироби Svand’y такі смачні, бо зроблені якісно. Вся продукція зроблена з відбірної сировини провідних українських та світових виробників. Вироби готуються за авторськими рецептурами та з використанням новітніх технологій. Завдяки цьому вдається досягнути витонченого смаку та збереження усіх поживних речовин.


Розкажіть трошки про себе: хто є у вашій команді?

Команда Svand’y – це власне команда самого виробництва та команда менеджерів, які відповідають за продажі, маркетинг, фінанси та просування продуктів. Кожен відповідає за свій напрямок, проте вміння працювати в команді є основним критерієм для можливості працювати в компанії. Нові продукти та нові технології – це симбіоз ідей власне самого колективу зі співпрацею з вітчизняними та світовими компаніями, які спеціалізуються на тому чи іншому напрямку.

В чому вбачаєте своє призначення?

Перше за все, це використання якісних інгредієнтів без додавання домішок, стабілізаторів, які на нашу думку, можуть певним чином шкодити організму людини. По друге, харчовий продукт повинен бути не тільки корисним, але й смачним. Наприклад, солодкість продукту досягається шляхом додавання фініків, при цьому мінімізується додавання цукру, або взагалі використовуються його замінники, такі як стевія, ізомальтит тощо. Тривалий строк зберігання досягається шляхом технології шокового заморожування продукції. Відсутність будь-якої хімічної обробки продукту дозволяє типам білків залишитися незмінними, не погіршує екологічну чистоту і біохімію продукту. Також скорочується періоди активності бактеріологічного середовища. Також одним із наших призначень вбачаємо донести вітчизняному покупцю (на заході така культура уже набула свого розвитку) можливість завантажити власний холодильник на тривалий час вперед і не витрачати час на походи до магазину за свіжим продуктом. Так, наприклад, кожна мама зможе своїй дитині зранку за півгодини розморозити наш круасан і за 15 хвилин його випекти, щоб дитина змогла ним поснідати. Також у ланч бокс можна поставити наші заморожені смаколики, які вже будуть готові до вживання на першій перерві. Зручність у приготуванні чи швидка дефростація продукту – це спосіб зустріти неочікуваних гостей вдома чи відсутність втрат у закладах HoReCa.

Чи важко було спочатку? З яким труднощами зіткнулися?

Бізнес – це завжди важко, і на будь-якому етапі є свої труднощі. Кожен новий продукт – це пошук технологій та запровадження у виробництво, що потребує чималих зусиль. Не завжди з першого разу вдається віднайти і технологію, і технологів, які зможуть впровадити потрібний процес у виробництво. Це процес і негативного досвіду, але який також є корисним. Окремої уваги заслуговує і процес формування команди і визначення лідерів, які можуть взяти на себе відповідальність за певну ділянку роботи.

Яким є ваш робочий день?

Один раз на тиждень офісна команда Києва збирається на сумісну зустріч для підбивання підсумків за тиждень і визначення планів на наступний. У кожного менеджера є свій напрямок роботи. Виробництво отримує свій план виготовлення продукції. В залежності від поставлених завдань кожен менеджер самостійно чи у співпраці з іншими членами команди працює на результат.

Які замовлення ваші найулюбленіші? І які вам подобається робити найменше та чому?

Ми з повагою ставимося до будь-якого замовлення, навіть якщо вони невеликі по об’єму. Для нас важливий кожен споживач чи заклад харчування.

З якими продуктами вам подобається працювати найбільше та чому?

В кожного члена команди є свої фаворити. Але ми до кожного свого продукту ставимося як до власної дитини, в яку вкладена чимала праця. Але можна відмітити, що вегетаріанські десерти чи десерти без цукру більше користуються популярністю серед жителів Києва та обласних центрів. Жителі міст районного значення більше надають перевагу хлібобулочним виробам, зокрема нашим круасанам та хлібам, також до вподоби піца та бургери, які також є в нашому асортименті.

Чи доводилось вам працювати за кордоном?

Останні виставки, в яких ми брали участь, призвели до значної кількості контактів потенційних закордонних дистриб’юторів. На сьогодні ми знаходимося на стадії отримання необхідних дозволів та сертифікатів, які дозволять експортувати нашу продукцію за кордон. Наразі ми вже отримали сертифікат ISO 9001:2015.

Чим/ким надихаєтесь на кулінарні експерименти?

Перед маркетологами завжди ставилося питання – попит на продукт визначає споживач чи потрібно споживача привчати до певного продукту, що і дасть попит на цей продукт. Так от ми вирішили, давати споживачу такий продукт, до вживання якого у нього вже є попит (наприклад, піца, бургер, але за якістю і смаком вони повинні бути одними з кращих на ринку) і паралельно вводити такі продукти, які, на нашу думку, є корисними для вживання, але потребують популяризації.

Чи відчуваєте ви, що в Україну приходить тренд на здорове/рослинн/веганське харчування?

Термін «приходить», мабуть, показний. Але ще не прийшов.

Які ще рослинні продукти вам хотілося б бачити на полицях українських магазинах?

Зазначу, що точно не вистачає сублімаційних ягід, фруктів та овочів.

Що може зробити свідомий бізнес, та кожна людина персонально аби зберегти нашу планету процвітаючою для майбутніх поколінь?

В першу чергу, стати свідомим. Лідери в бізнесі, і лідери серед людей перші повинні почати цей крок – крок прикладу цінностей бізнесу та способу життя відповідно.

Дякуємо вам за інтерв’ю ❤️

За останніми новинами можна слідкувати в Instagram:
https://www.instagram.com/svandy_ua/

Aleksandra Veduta
Координаторка кампанії "Здорово Їмо"